خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش


مدیریت شرکت عالی نسب، احترام و ارزش خاصی برای مشتریان خود قائل است و معتقد است فروش محصول به مشتری، نقطه آغاز روابط بلند مدت شرکت عالی نسب با مشتری است. از این رو بر ارائه خدمات پشتیبانی از محصول و پاسخگویی شایسته و مستمر به مشتری، توجه ویژای دارد.
کلیه مشتریان و مصرف کنندگان شرکت عالی نسب در سراسر ایران، می-توانند جهت دریافت مشاوره و راهنمایی یا اعلام درخواست خود از خدمات پس از فروش، با شماره تلفن 66947533-21-0098 واحد خدمات پس از فروش شرکت عالی نسب تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایند.
واحد خدمات پس از فروش شرکت در روزهای کاری (به غیر از ایام تعطیل) در ساعات کاری به شرح جدول زیر در خدمت مشتریان محترم می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت عالی نسب شامل خدمات گارانتی (ضمانت) و خدمات پشتیبانی است.

الف) خدمات گارانتی (ضمانت)

خدمات گارانتی مربوط به تعهدات شرکت عالی نسب برای رفع خرابی محصول یا تعویض محصول یا اجزای آن تحت شرایط گارانتی و در دوره گارانتی، برای تمام محصولات تولیدی می باشد.
محصول تحت گارانتی، محصولی است که:
• بارکد مندرج روی برگه گارانتی و محصول حاکی از آن باشد که محصول در 24 ماه اخیر تولید شده است.
• تاریخ خرید ثبت شده در برگه گارانتی و فاکتور خرید که هر دو می بایست به مهر فروشگاه ممهور شده باشند، حاکی از آن باشد که محصول در 18 ماه اخیر خریداری شده است.
• محصول پیش از زمان درخواست خدمات گارانتی، توسط تعمیرکاران غیر مجاز، تعمیر یا دستکاری نشده باشد.
• محصول بعلت حمل و نقل، ضربه، استفاده غلط یا بی توجهی به دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای همراه محصول، نوسانات برق، آتش سوزی و حوادث طبیعی دچار آسیب نشده باشد.
ارائه خدمات حضوری مربوط به گارانتی، حداکثر 2 روز کاری بعد از تماس مصرف کننده صورت می گیرد. در مورد ارائه خدمات بصورت پستی، قاعدتاً زمان حمل و نقل از طریق پست به این زمان ها اضافه می شود.
تمام هزینه های خدمات گارانتی اعم از تعویض یا تعمیر محصول و اجزای آن، دستمزد و هزینه حمل و نقل، بعهده شرکت عالی نسب می باشد و هیچ گونه هزینه ای از مصرف کننده دریافت نمی شود.

ب) خدمات پشتیبانی

شرکت عالی نسب تمام تلاش خود را می نماید تا در فاصله زمانی ده سال پس از تاریخ تولید محصول (مطابق برگه گارانتی و بارکد محصول یا فاکتور خرید)، خدمات پشتیبانی را برای رفع خرابی محصول یا تعویض محصول یا اجزای آن ارائه نماید. ارائه خدمات حضوری مربوط به پشتیبانی، حداکثر 4 روز کاری بعد از تماس مصرف کننده صورت می گیرد. در مورد ارائه خدمات بصورت پستی، قاعدتاً زمان حمل و نقل از طریق پست به این زمان ها اضافه می شود. تمام هزینه های خدمات پشتیبانی اعم از تعویض یا تعمیر محصول و اجزای آن، دستمزد و هزینه حمل و نقل، بعهده مصرف کننده می باشد.